Üzletépítés a sikeres e-mail marketing segítségével
Hányszor fordult már elő, hogy feliratkozott egy levelezőlistára, általában azért, hogy cserébe kapjon valamit ingyen, csak azért, hogy később leiratkozzon, mert amit kapott, az szemét volt? Kerülje el, hogy az ilyen típusú e-mailekkel elüldözze ügyfeleit, ha elolvassa ezt a cikket, és megtanul néhány technikát, amelyekkel hatékony lesz az e-mail marketingje.
Kérjen visszajelzést az ügyfeleinek az e-mailjeiről. Mivel az ügyfelei a legfontosabb része a kampányának, fontos, hogy tudja, elégedettek-e az Öntől kapott e-mailekkel. Megkérheted őket, hogy töltsenek ki egy rövid felmérést néhány kérdéssel arról, hogy mi tetszik és mi nem tetszik nekik.
Lassan építse fel a kapcsolatlistáját. Kezdje azokkal, akik már értékelték, amit kínál, majd lépjen tovább azokra a területekre, ahol le tudja kötni az érdeklődőket. Eltarthat egy ideig, amíg kiválasztja, hogy kiknek kell megkapnia az e-mailjeit, de a végén megéri, hogy megbízható kapcsolatlistát építsen ki.
Amikor arra kéri az embereket, hogy jelentkezzenek be, tudassa velük, mire számíthatnak. Mondja el nekik, hogy mit fog küldeni, és milyen gyakran fogja küldeni. Az emberek nagyobb valószínűséggel iratkoznak fel, ha tudják, hogy nem fogod elárasztani a postaládájukat olyan szókimondó e-mailekkel, amelyeket nem áll szándékukban elolvasni.
Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki az e-mail marketingből, fektessen be egy olyan programba, amely az általános üdvözlés helyett minden ügyfél keresztnevével személyre szabja az e-maileket. Annak biztosítása, hogy minden e-mail a címzett nevével kezdődjön, kulcsfontosságú ahhoz, hogy ügyfelei értékes információként tekintsenek hírleveleire, és ne csak újabb értékesítési spamként.
Használjon következetességet az üzenetében. Használja logóját és egységes színsémát minden elküldött e-mailben. Ügyeljen arra, hogy a használt betűtípus olvasható legyen. A címzettek jobban odafigyelnek majd az üzeneteid megjelenésére, és jobban összpontosítanak rájuk. Az e-mail marketingben az ismertség nagyon-nagyon fontos.
Ne küldjön fontos információkat egy-egy nagyobb ünnep környékén. Az emberek ugyanis általában nincsenek az irodájukban, és nem a számítógépük mellett vannak, így nem fogják észrevenni az e-mailjeit. Vannak azonban olyan esetek, amikor ez nem feltétlenül igaz. Ilyenek lehetnek a fekete pénteki akciókról szóló e-mailek vagy más, alkalomhoz kötött kampányok.
Ne használjon sok grafikát az elküldött e-mailekben. Elég sok elérhető e-mail olvasó program blokkolja a grafikákat, így lehetséges, hogy a megcélzott olvasók közül sokan nem tudják megfelelően elolvasni az e-mailt. Emellett az e-mail programok a képekkel teli e-maileket a levélszemét mappába küldhetik.
A márkaépítés olyan fogalom, amelyet még az e-mail marketingüzenetekbe is be kell építenie. Tervezzen olyan e-mail sablont, amely a webhelyének elemeit tartalmazza. Ha ugyanazokat a betűtípusokat és színeket használja, és a logóját minden marketinganyagába beépíti, láthatóan egységes üzenetet hoz létre. Ez segít a felhasználóknak felismerni Önt és a márkáját.
Leveleit mindig csak olyan személyekre korlátozza, akik erre engedélyt adtak Önnek. Ha nem így tesz, ügyfelei kevésbé bíznak meg Önben, és ezzel árthat cége nevének. Bizonyos internetszolgáltatók feketelistára teszik Önt, ami árt marketingtevékenységének és végső soron vállalkozásának is.
Feltétlenül fontos, hogy soha ne vegyen fel senkit az e-mail listájára, aki nem akar ott lenni. Ellenkező esetben a fogyasztók azt fogják hinni, hogy Ön spammer, és a szemétbe dobják a kommunikációját. Az e-mail szolgáltatók gyakran dobják le a feliratkozóikat, ha elegendő panasz indokolja az Ön eltávolítását spam-szabálysértés miatt.
Most, hogy elolvasta az itt felsorolt tippeket, rendelkezik azzal a tudással, amely az Ön email marketing kampányát a többi fölé emelheti. Fontolja meg ennek a cikknek a kinyomtatását. Így szükség esetén hivatkozhat rá, hogy a legtöbbet hozhassa ki az ebben a cikkben szereplő információkból. A siker eljön Önhöz, amint mozgásba hozza az elméjét!
menyasszonyi ruhaszalon budapest, mennyaszonyi ruha, menyasszonyi ruha szalon, szalagavató ruha budapest, báli ruha kölcsönzés, menyasszonyi ruha hercegnős, esküvői ruha kölcsönző, nagyméretű menyasszonyi ruha, 60-as menyasszonyi ruha, nagyméretű menyasszonyi ruha eladó
1. menyasszonyi ruhaszalon budapest
6. menyasszonyi ruha hercegnős
8. nagyméretű menyasszonyi ruha
10. nagyméretű menyasszonyi ruha eladó
menyasszonyi ruhaszalon budapest, mennyaszonyi ruha, menyasszonyi ruha szalon, szalagavató ruha budapest, báli ruha kölcsönzés, menyasszonyi ruha hercegnős, esküvői ruha kölcsönző, nagyméretű menyasszonyi ruha, 60-as menyasszonyi ruha, nagyméretű menyasszonyi ruha eladó
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.