Útmutató a cikkmarketing használatához
Szóval írt egy cikket. Szenvedélyes és kiváló minőségű, és úgy gondolja, hogy valakinek valóban hasznára válik. De ez senkinek sem fog jót tenni, hacsak nem tud olvasókat vonzani a cikkeihez. Az itt található tanácsok segíthetnek abban, hogy megtalálja cikkének közönségét, így minden munkája nem megy kárba.
Ha növelni szeretné annak esélyét, hogy a keresések során megtalálják cikkét, ne essen abba a hibába, hogy egynél több helyen közzéteszi. Sokkal jobb, ha egyszer közzéteszi, egyetlen URL alatt, és más helyekről származó címkékkel hivatkozik rá. Ennek az az oka, hogy a Google az oldalak rangsorolásának módja a keresésekben az egyetlen oldalra mutató hivatkozások számán és minőségén alapul. Minél többször jelenik meg az oldala, annál több helyen gyűlnek össze ezek a linkek, és annál gyengébbek lesznek a keresési eredmények.
Ismerje meg díjszabását. A leányvállalatokkal együttműködő cégek különböző díjakat számítanak fel, néha attól függően is, hogy milyen marketing tevékenységet tervez számukra. Tekintse meg ezeket a díjakat, és ügyeljen azokra a díjakra, amelyek a szerződésben rejtett „indítási” díjak lehetnek. Ne fizessen valamiért, ha nem tudja, mi az.
Legyen rövid. A tartalom ne legyen tele kósza mondatokkal, különben elveszítheti annak a személynek a figyelmét, akinek leginkább szüksége van – az olvasójára! Noha a történetek elmesélése nagyszerű módja annak, hogy az olvasót bevonja és kényelembe helyezze, nem szabad elidegeníteni őket attól, hogy életrajz olvasására kényszeríti őket. Térjen a tárgyra!
Ügyeljen arra, hogy minden cikkéhez megfelelő kutatást végezzen. Úgy akarják ismerni, mint aki nagyszerű információval rendelkezik, nem pedig úgy, mint aki hazugságokat és hamis tényeket szór. Semmi sem ölheti meg gyorsabban a hírnevét, mint ha hazugnak vagy lusta írónak bélyegzik.
Miután megírta a cikket, fontos, hogy figyelmét a cikk népszerűsítésére összpontosítsa, különben a semmiért végezte el ezt a kemény munkát. Reklámozhatja cikkét a Twitteren, vagy megoszthat egy linket a Facebookon. Ezenkívül kérje meg barátait, hogy mondják el barátainak.
Ha cikkeket használ a társult termékei népszerűsítésére, ügyeljen arra, hogy mindig növelje a cikkek hosszát. Érdemes néhányat kiadni, amelyek csak körülbelül 200 szavasak, és további 500 szavas cikkekben mélyebben részletezheti. Az ötlet az, hogy növeljük a kulcsszó mennyiségét és a hirdetési intenzitást.
Mivel biztos akar lenni abban, hogy cikkei jól meg vannak írva, ha nem jó író, érdemes lehet olyan embert felvenni, aki cikkeket írhat ön helyett. Olyan cikkekre van szükség, amelyek szellemesek és mégis informatívak, hogy segítsenek fenntartani az olvasók figyelmét, és ezt egy profi író meg tudja tenni ön helyett.
A cikkek népszerűsítése olyasvalami, amit nem szabad elfelejteni, miután annyi időt és energiát eltöltött az írásukkal! Adja meg őket hírlevélben ügyfelei számára, és használja ki a cikkekkel kapcsolatos tweetelés előnyeit is (ne felejtse el a cikk linkjét!) Érdemes lehet időnként linkelni a cikkét a blogoló webhelyére.
A cikkek fejlesztésekor ügyeljen arra, hogy soha ne másoljon be és ne illesszen be más webhelyről származó anyagokat. Ha talál egy adott kifejezést vagy szakaszt, amely tetszik, fogalmazza át, hogy a sajátja legyen. A plagizálást lenézik, és tönkreteszi a hitelességét, és sérti az imázsát.
Ahogy fentebb említettük, még a legjobb cikkek sem lesznek hatással a társadalomra, ha senki sem olvas. Az olvasók keresése a cikkekhez azonban nem kell, hogy nehéz folyamat legyen. Kövesse az itt található tanácsokat, és azonnal megnő az érdeklődés az írása iránt.
www.szonyegwebaruhaz.com/
futesszerelesbudapest.
www.onfejlesztes.org/Kapja-
kelahvagyonvedelem.net/
www.nemetnyelvtanulas.com/
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.