Hírnevének építése és fenntartása
Erős, szilárd hírnév nélkül nagyon nehéz lehet hosszú ideig sikeresnek lenni az üzleti világban. Annak érdekében, hogy megfelelően kezelje hírnevét, és folytassa a felfelé ívelő pályát, meg kell értenie néhány kulcsfontosságú technikát. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni a hírnévkezelés témájában.
Az információk közösségi oldalakon való közzététele fontos vállalkozása hírnevéhez. A marketingkampány hatékony lebonyolításához hetente legalább többször közzé kell tennie. Ha úgy találja, hogy a közösségi oldalakon való közzététel túlterhelt, fontolja meg egy asszisztens felkérését, aki elkészíti a bejegyzéseit.
Ha jobban szeretné figyelemmel kísérni vállalkozása hírnevét, próbáljon meg beállítani egy figyelmeztető rendszert. Ez egy naponta kapott e-mail, amely tájékoztatja Önt, ha cégét megemlítették az interneten. Ezek némi pénzbe kerülnek, és rövid ideig tart a beállítás, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.
Versenyek lebonyolítása, hogy erősítse hírnevét. Ez különösen fontos, ha rossz értékelést kapott. Egy verseny sok pozitív információt hoz létre cégéről, ami segíthet növelni cége online megjelenését. Ez a technika segít az oldal rangjának emelésében is az internetes keresőmotorokon.
Hálásnak lenni. Ha valaki jó véleményt ír a cégéről, küldjön neki személyes üzenetet, és köszönje meg visszajelzését. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön vásárlójának egy bizonyos százalékos kedvezményre jogosító kupont a következő vásárláskor. Ha ez nem lehetséges, őszintén köszönjük visszajelzésüket.
Ha valakinek az ötleteit kívánja felhasználni, mindig becsülje meg. Mindenki tanulhat egy kicsit másoktól, így a kellő elismerés megadása megmutatja az embereknek, hogy ön szerint nem áll felette. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy kivívja a tiszteletüket.
A jó hírnév megőrzéséhez meg kell tanulnia, mikor kell válaszolnia. Ha negatív vélemény jelenik meg vállalkozásáról, tudnia kell, mit kell tennie. Ha a panasz jogos, próbáljon meg privát és nyilvános választ adni rá. Próbáljon olyan megoldásokat kínálni, mint a visszatérítés. Próbálja meg elkerülni, hogy dühös legyen, és ne nevezze a véleményt hamisnak, mert rosszul nézhet ki.
Ha magánügyeket folytat az ügyfelekkel, tartsa őket magánéletben. Ez határozottan akkor érvényes, amikor Ön panaszokat rendez, és kedvezményes jogorvoslatot kínál ügyfeleinek. Az egyik tipp az, hogy soha ne tegye közzé azokat a lépéseket, amelyeket egy adott panasz megoldására tesz, mert más panaszokat is kaphat, amelyek ugyanazokat a gesztusokat keresik.
Amikor a közösségi oldalakon tartózkodik, győződjön meg arról, hogy mindent megtesz, hogy a lehető legvalódibb hangzású legyen. Ha túl cégesnek vagy túl hétköznapinak próbál hangzani, akkor csak nagy hamisságnak tűnik. A legjobb, ha talál valami középutat, amely lehetővé teszi, hogy természetesebben cselekedjen.
Vannak, akiknek egyszerűen lehetetlen ésszerűen tetszeni. Ha úgy gondolja, hogy ügyfelének irreleváns vagy valótlan panasza van, tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye. Vállalkozástulajdonosként néha fel kell szívnia büszkeségét, és el kell gondolkodnia azon, hogy ügyfelének mindig igaza van.
Amikor az emberek negatív véleményeket adnak Önről, minden tőle telhetőt meg kell próbálnia kezelni, anélkül, hogy hibáját beismerné. Amint elismeri a felelősségét dolgokért, ügyfelei szemében alkalmatlannak fog tűnni. A legjobb, ha bocsánatot kér az elégedetlenségükért, nem pedig különösebben semmilyen incidensért.
Minden sikeres üzletember elmondja, hogy a folyamatos növekedés kulcsa a jó hírnév építése és fenntartása. Ha nem sikerül ügyesen eligazodni a göröngyökben az út mentén, elsüllyesztheti azt a benyomást, amelyet mások sietnek önről. Szerencsére, ha a fenti információk birtokában van, meg fogja tudni győzni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.