Az e -mail marketing néhány lépésben egyszerűvé vált
Valószínűleg még soha nem hallotta az "e -mail marketing" kifejezést, de több mint valószínű, hogy látta. Mindenhol ott van! Kedvenc cégei több mint valószínű üzenetet küldtek Önnek egy termékről. Ez e-mail marketing a legtisztább formájában. Ez úgy hangzik, mint amit használni szeretne? Ha elfogadja, hogy az, akkor folytassa az olvasást.
Készítsen egységes formátumot és ütemtervet a marketing e -mailekhez. Ezzel az ügyfelek megtanulják, mikor és mire számíthatnak. Keressen egy professzionális sablont, amely megfelel vállalkozásának, és minden alkalommal használja. Tájékoztassa ügyfeleit a legrelevánsabb információkra az e-mail elején.
Az e -mail marketing használata előtt hozzon létre egy teszt e -mailt, és küldje el egy barátjának vagy családtagjának. Szerette láthatja, hogyan néz ki az e-mail, és visszajelzést adhat Önnek. Ily módon, ha változtatásokat kell végrehajtani, megteheti, mielőtt elküldi az e -maileket az ügyfeleknek.
Ha szeretné elérni, hogy az emberek jelentkezzenek, és engedélyt adjanak arra, hogy e-mailes marketingüzeneteket küldjenek nekik, ajánljon fel egy ösztönzőt. Ajánljon kedvezményt vagy kupont egy termékére vagy szolgáltatására. Mellékeljen egy fehér könyvet vagy hírlevelet a réséről vagy piacáról. Adjon valamit a potenciális ügyfélnek, hogy hozzáférjen a postaládájához.
Ha azt szeretné, hogy az e -mail marketing üzenetei a megfelelő postaládába kerüljenek, célozzon meg mindenkit, akinek küld. Ha már rendelkezik rajongók vagy követők alaphalmazával, kínáljon kedvezményeket vagy promóciókat azoknak, akik barátokat szeretnének megjelentetni. Bárki, aki kíváncsi a termékeire és szolgáltatásaira, valószínűleg ismert másokat is, akik hasonló érdeklődésűek, vagyis Önök, a meglévő társadalmi kapcsolatok révén organikusan bővíthetik listáját.
Az e -mail címzettek elkötelezettségéhez használjon különféle sorozatokat a különböző típusú olvasókhoz. Például, ha egy e -mail címet kap egy értékesítésből, akkor az ügyfélnek nagyon jellegzetes üdvözlő e -mailt kell kapnia, mint egy olvasónak, akinek e -mailjét egy potenciális ügyfelektől kapta. Ha az olvasók nem azt kapják, amit szeretnének az e -mailektől, akkor egyszerűen nem olvassák el őket.
Győződjön meg arról, hogy e-mail feliratkozói pontosan tudják, mit várhatnak Öntől. Ennek kiváló módja az, hogy minden új előfizetőnek küldött első e -mailje alapértelmezett információs üzenet. Meg kell határoznia, hogy milyen tartalmat kíván küldeni nekik, és jeleznie kell az üzenetek gyakoriságát is.
Az e-mailes marketingkampány legjobb eredményének elérése érdekében alaposan tesztelje üzeneteit, mielőtt elküldi őket. Ne csak írjon be egy gyors üzenetet, és dobja ki az előfizetői listájára anélkül, hogy előtte alaposan ellenőrizné. Tekintse meg előnézetét különböző e -mail programokban és különböző platformokon, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mindenki számára megfelelően jelenik meg.
Az e-mail marketing mellett az SMS-marketinget is építse be kampányába. Kérje meg az ügyfeleket, hogy iratkozzanak fel SMS lehetőségre, és küldjenek nekik szöveges üzeneteket útközben. Ha ezt a két módszert együtt alkalmazzák, nagyobb az esélye arra, hogy minél több vásárló regisztráljon a termékére.
Meg kell próbálnia a lehető legjobban összeállítani egy e -mail listát, amelyet személyesen és az interneten keresztül is létrehozhat. Ne vásároljon vagy béreljen névlistákat, amelyeket e -mailben küld az üzleti tevékenység felépítéséhez. Nincs garancia arra, hogy az Ön által felkeresett személyek közül bárki érdeklődni fog, és akár az is előfordulhat, hogy értesítik az e-mail szolgáltatóját.
Miután számtalanszor találkozott az e -mail marketinggel, végre tudja, mi az. Egyszerűen fogalmazva: az e -mailek médiáját használja üzenetek küldésére akár jelenlegi, akár jövőbeli ügyfeleknek, kizárólag marketing célból. Most, hogy tudja, mi az, használja fel saját e-mailjeiben!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.