Fogadja el a mobil marketinget ezekkel a nagyszerű tippekkel
Pénzre van szüksége, és szüksége van arra, hogy több ügyfelet szerezzen. Nagyon jól érzi magát a marketingben, de még mindig nem találta meg az egyetlen megoldást, amely valóban megfelel minden igényének. Olvassa el ezt a mobilmarketingről szóló cikket, és meglepődhet azon, amit megtud.
Feltétlenül reklámozza mobilmarketing lehetőségeit más kommunikációs csatornákon keresztül, például közösségi oldalakon, nyomtatott kampányokon és webhelyén. Az ügyfelek számára elérhető hatalmas számú mobilalkalmazás és trendek miatt a mobilopciókra való irányítás lehet a különbség azok között, akik regisztrálnak, és nem tudják, hogy ez egy lehetőség.
Mindig cselekvésre ösztönzést adjon. Az ügyfeleknek tudniuk kell, mit kell tenniük, hogy vásároljanak Öntől, és ha nem adja meg nekik a választ, akkor hamarosan nem vásárolnak Öntől. Mondd el nekik, hogy megvan, amire szükségük van, és mondja el, hogyan szerezheti meg.
A mobil marketing szakembereknek figyelembe kell venniük annak fontosságát, hogy segítsék a meglévő ügyfeleket abban, hogy előfizetői státuszukat megosszák barátaikkal és ismerőseikkel. Feltétlenül bátorítsa az ügyfeleket szöveges ajánlatok továbbítására másoknak, és azonnal lehetősége lesz arra, hogy kiterjessze elérhetőségét a már meglévő ügyfélkörön túlra.
Link a webhely bizonyos részeire. Ha webhelye egyik részén különleges akciót rendez, közvetlenül linkelnie kell az adott webhelyre. A mobilwebhelyeken néha nehéz lehet navigálni, de ha közvetlen hozzáférést biztosít az ügyfeleknek, akkor nagyobb valószínűséggel szánnak rá időt a keresésre és esetleg a vásárlásra.
Végezzen szociális marketingpolitikát. Minden vállalkozásnak rendelkeznie kell olyan szabályzatokkal, amelyek segítenek a helyes viselkedés diktálásában, és a mobilmarketing sem más. Gondoskodnia kell arról, hogy vállalatának minden tagja ismerje és megértse ezt az irányelvet, és lépéseket kell tennie annak biztosítása érdekében, hogy azt minden esetben betartsák.
Tartsa karban programját. Nincs nagyobb csalódás az ügyfél számára, mint regisztrálni egy mobil marketing kampányra, és soha semmit nem hallani a cégtől. Szánjon időt arra, hogy hetente legalább egyszer üzenetet küldjön az ügyfeleknek, még akkor is, ha csak valami egyszerű dologról van szó, például arról, hogy örömmel fogadja őket a fedélzeten.
Jogos üzleti terv készítése jó ötlet a mobilmarketinggel. Csak azért, mert a mobileszközök kicsik, ez természetesen nem jelenti azt, hogy a feladata könnyű lesz. Győződjön meg arról, hogy mindent megtesz, hogy előre megtervezze az egész kampányt, a kezdetektől a feltételezett megvalósításig, amelyet minden szögből ki szeretne próbálni.
Amikor emlékeztető üzenetet küld a mobilmarketingben, mindig várjon körülbelül két-három órát az esemény előtt, amelyre emlékezteti az embereket. Ha ezeket az emlékeztetőket nappal előre küldi, az egyszerűen elfelejti az embereket. Az erőfeszítései itt kárba vesznek.
Kérjen néhány ismerőst, hogy segítsenek tesztelni e -mailjeit, webhelyét, hirdetéseit és kampányának egyéb aspektusait. Az elfogulatlan véleményért béreljen fizetett tesztelőt.
Szöveges üzenetek küldése a mobilmarketingben nagyszerű ötlet, de meg kell győződnie arról, hogy ezek az üzenetek nem kereskedelmi jellegűek. Az Ön által küldött üzeneteknek feltétlenül értékről és előnyökről kell beszélniük, de inkább barátságosnak kell lenniük, és nem annyira a kereskedelmi oldalnak.
Összefoglalva: nincs sok pénze, amellyel összezavarodhat, és meg akar győződni arról, hogy amikor a marketing költségvetéséről van szó, minden utolsó cent jól elköltött. Fontolja meg az ebben a cikkben kapott tanácsokat, és döntse el maga, hogy a mobilmarketing a megoldás az Ön számára.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.