Nagyszerű ötletei vannak a közösségi média marketing tervével
Sok cégtulajdonos már tudja, hogy a közösségi média képes elérni az embereket szerte a világon. Előfordulhat azonban, hogy nem tudja, hogy a már használt webhelyek az Ön vállalkozásának is működhetnek. Használja az alábbi tippeket a közösségi média használatához, hogy segítse vállalkozása növekedését.
Gyakran és rendszeres időközönként hozzon létre új blogbejegyzéseket. A friss tartalom ott tartja a látogatókat. A legnépszerűbb újság- és folyóirat -előfizetési típusok tükrözik ezt az igazságot. Ügyeljen arra, hogy következetes maradjon, hogy a látogatók vissza akarjanak térni.
Fontos megjegyezni, hogy gyakran adjon új és eltérő tartalmat a twitter hírcsatornához. Megpróbálhat tweeteléssel kapcsolatos tippeket az Ön üzletágához kapcsolódó dolgokról. Ha ezeket a tweeteket összekeveri azokkal, amelyek bátran népszerűsítik az Ön vállalkozását, akkor követői nagyobb valószínűséggel továbbra is érdeklődnek a tweetjei iránt.
Szánjon időt arra, hogy válaszoljon ügyfelei visszajelzéseire. Ha érdekli a sikeres üzlet felépítése, ügyfelei értékes információkat oszthatnak meg. A legtöbb vállalat problémája az, hogy mindannyian fülek, és nincs válasz. Amikor az ügyfelek tudják, hogy visszajelzéseik révén válaszol az igényeikre, folytatni kívánják az üzletet.
Ismerje meg a YouTube használatát. Ezen az oldalon közzétehet a vállalkozásához kapcsolódó videókat. Ez lehetővé teszi, hogy nagyobb személyre szabást alakítson ki ügyfeleivel, amint hallják a hangját és látják az arcát. Ha rendelkezik Twitter fiókkal, linkeket küldhet új tartalmaihoz, ezzel növelheti YouTube forgalmát.
Ha a közösségi médiát használja termékének népszerűsítésére, és blogbejegyzést írt, tegye közzé azt a Facebook oldalán is. Így mindenki, aki szerepel a barátok listáján, hozzáférhet a blogbejegyzéséhez. Ugyanez vonatkozik más közösségi oldalakra is.
A közösségi média marketing segítségével felhasználóbarát üzlethelyiség alakítható ki. Hozzon létre egy Facebook áruházat, amely könnyen elérhető a bejegyzéseiben. Ez a webhely mellett is használható. A kemény Facebook szörfösök időnként barangolnak az oldalon, és esetleg böngészik az árukat, és vásárolnak, miközben soha nem hagyják el a Facebookot. Ezzel a módszerrel lehetővé teheti számukra, hogy maradjanak a Facebookon, amit sokan közülük jobban szeretnek.
Nagy türelemre van szükség ahhoz, hogy sikeres hálózatot építsünk ki a közösségi média marketingjében. Egy szempillantás alatt nem kap 10 000 követőt. Bár lehet létrehozni egy "azonnali találatot", amely órákon belül vírusossá válik, ez nem szokás. Ne feledje tehát, hogy a követők megszerzéséhez időre van szükség.
Amikor csak teheti, lépjen kapcsolatba ügyfeleivel. Írjon megjegyzést a blogjaikhoz és a közösségi média állapotához, ha úgy gondolja, hogy ez megfelelő. A megjegyzéseket a vállalatra, a termékekre vagy a résekre korlátozhatja. Ne avatkozzon személyes megbeszéléseikbe.
Mindig emlékezzen arra, hogy ki a közönsége a közösségi média marketing kampányaiban, és mi a legfontosabb számukra. Olyan tartalmat kell közzétennie, amely rájuk alkalmazható, és erőfeszítéseit úgy kell összpontosítania, hogy megtartsa a figyelmét. Bejegyzéseinek relevánsnak és kiváló minőségűnek kell lenniük, hogy a követői és rajongói ne csak átugorják őket, mert nem érdeklik őket.
Most, hogy elolvasta ezt a cikket, készen kell állnia arra, hogy továbblépjen, és feldobja a szívét! A macskáiról készített képek megosztására használt webhelyek a vállalkozás által értékesített kütyük forgalmazására is felhasználhatók. A közösségi média repülőjegy nélkül is viheti vállalkozását világszerte. A fenti cikk tippjeivel egy jó kampányt indíthat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.