Advies over het gebruik van artikelmarketing voor uw bedrijf
Artikelmarketing is een vorm van adverteren waarin u informatie schrijft voor een specifieke branche. Deze artikelen worden vervolgens gepubliceerd op branchespecifieke websites en gepubliceerd in branchegerelateerde publicaties. Ze hebben altijd een byline en een biobox met referenties en contactgegevens voor het bedrijf waar de auteur voor werkt of eigenaar van is. Hier is hoe het wordt gedaan.
Houd je artikelen eenvoudig. Als je de nuttige informatie onder een hoop rommel of technisch jargon begraaft, gaan lezers naar iemand anders. Erger nog, als u hier een reputatie voor krijgt, trekt u geen lezers aan en vermijden mensen iets met uw naam erop ten gunste van anderen.
Gebruik snelle en informatieve alinea's. Onderzoek wijst uit dat mensen tijdens het lezen online gemakkelijker afgeleid kunnen worden dan tijdens het lezen van een gedrukte tekst. Daarom moet je het artikel, evenals de alinea's waaruit het bestaat, kort houden.
Gebruik SEO-zoekwoorden in uw artikelen. Soms zullen mensen die naar een bepaalde term zoeken, eerder kopen wat u verkoopt. Overdrijf het echter niet. Als u uw artikel met zoekwoorden propt, wordt het onnatuurlijk voor mensen gelezen en zullen spiders van zoekmachines het straffen als potentiële spam.
Doe niet mee aan overstromingsindexen met talrijke exemplaren van een artikel. Profiteer van verschillende indexen. Er zijn er talloze beschikbaar. Verwissel de sets artikelen die u in verschillende indexen gebruikt om te voorkomen dat een artikel te zwaar wordt weergegeven. Als een zoekmachine zou aanslaan, loopt u daardoor het risico een lagere ranking te krijgen.
Maak uw artikelen relevant voor een groot aantal mensen. Gespecialiseerde onderwerpen kunnen voor sommigen interessant zijn, maar de meeste mensen lezen de eerste zin niet als het niet iets is waar ze in geïnteresseerd zijn of gepassioneerd over zijn. Denk in termen van generalisatie als het gaat om hoe u uw artikelen schrijft.
Publiceer artikelen in zoveel mogelijk van de gratis top 10 artikelmappen. Zorg ervoor dat uw artikelen uniek en goed geschreven zijn. Maak uzelf vertrouwd met de inzendingsvereisten van elke directory, evenals de algemene voorwaarden. Sommige mappen hebben een minimum aantal woorden en één, Buzzle, accepteert geen artikel dat ergens anders op het internet is gepubliceerd voordat het werd gepubliceerd.
Voor een maximale artikelmarketing-efficiëntie zal de ervaren artikelschrijver al het nodige onderzoek voltooien voordat hij of zij gaat zitten om te beginnen met schrijven. Referentiemateriaal gebruiken voor citaten of cijfers is prima, maar het leren dat nodig is om met vertrouwen te schrijven moet volledig zijn voordat het schrijven begint. Dit maakt het schrijven sneller en houdt het artikel scherp.
Als het gaat om het op de markt brengen van uw artikelen, richt u dan op uw inhoud. Je inhoud zou je ongeveer moeten laten klinken alsof je een expert bent of iemand die op zijn minst een goede kennis van het onderwerp heeft. Dit zal u ook loyale lezers opleveren die uw informatie zullen vertrouwen en zullen terugkeren om nieuwe inhoud op uw site te lezen.
Je moet proberen te voorkomen dat je te emotioneel wordt in elk artikel dat je schrijft, maar je wilt altijd spelen met de emoties van mensen om ze te laten handelen. Hiervoor is veel meer kunst nodig dan wetenschap om correct te doen. Het is meer een gevoel voor een bepaald onderwerp dan dat het in het algemeen een vaste formule is. Zorg ervoor dat je een emotionele reactie van mensen krijgt.
Artikelmarketing kan zeer effectief zijn voor het bedrijf dat dit type advertentietechniek gebruikt. Dit soort artikelen wordt vaak op het internet gesyndiceerd en gedrukt in het genre van die branche. Goed geschreven artikelen met relevante inhoud kunnen de potentie hebben om ook de geloofwaardigheid van het bedrijf binnen zijn markt te vergroten.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.