Ragyogó tanács a Pro's-tól A vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média marketing tervéről
A vízvezeték szerelő és a belsőépítész közösségi média marketing eszközeinek remek módja lehet vállalkozásának népszerűsítése. Nem akar pazarolni értékes időt a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média oldalak kitalálására, vagy a termék hatékony piaci értékesítésére. Ebben a cikkben néhány kipróbált és valódi időmegtakarítási tippet fogunk bemutatni a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média marketinghez.
Helyezzen egy Facebook "tetszik" gombot a blog kezdőlapjára, a jobb felső sarokban. Amikor rákattintanak a dobozra, "kedvelni fogják" Önt a Facebookon. Az emberek ezt megtehetik anélkül, hogy elmenekülnének az oldalról. Az emberek nagyobb valószínűséggel fogják "kedvelni" a tartalmat, ha ezt könnyű megtenni, és ugyanakkor hirdetik a Facebook-profilodat is.
Várja meg a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média kampány céljait. Ha nem tudja, mit kíván elérni a kampányával, akkor nem fogja tudni, mikor sikerült. Terméktudatosságot, konkrét értékesítést vagy jobb ügyfélszolgálatot keres? Ha meg tudja válaszolni ezeket a kérdéseket, a stratégia felépítése könnyebb lépés.
Widgetre van szüksége, ha maximalizálja a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi médiatartalmainak lehetőségeit. A kütyü kiváló eszközök, amelyek gyorsan növelik a webhely láthatóságát. Megkönnyítheti az embereket, hogy a webhely tartalmát egy widgettel irányítsák a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média webhelyekre.
Ha a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi médiát használja a termék promóciójához, és írt egy blogbejegyzést, akkor tedd fel a Facebook oldalára is. Így mindenki, aki szerepel a barátok listáján, hozzáférhet a blogbejegyzéséhez. Ugyanez vonatkozik más közösségi oldalakra is.
Használjon RSS-hírcsatornákat. Azok az emberek, akik feliratkoznak a hírcsatornájára, és a hozzászólásokat a Google Olvasói fiókba lépnek, miután a hírcsatornáikat közzétették. Ez a tartalmát az ügyfelek számára könnyen hozzáférhető módon teszi elérhetővé. A feliratkozás gombját könnyen azonosíthatóvá teheti, így a teljes folyamat nem igényel erőfeszítéseket az Ön webhelyét látogatók részéről.
Készítsen RSS-hírcsatornát a frissítésekhez, és lehetőséget adjon az olvasóknak arra, hogy feliratkozzanak rá. Ez lehetővé teszi számukra a hozzászólások megtekintését, amikor bejelentkeznek Google-fiókjukba, vagy közvetlenül a számítógépük asztalán, ha RSS-widget használnak. A célközönségtől függően többé-kevésbé lesz sikeres az RSS-hírcsatornával.
Mint minden vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média tartalma, a videóknak mindig leíró és érdekes címekkel kell rendelkezniük. Helyezze a címbe a termékével kapcsolatos kulcsszavakat. További megtekintésekre számíthat, ha a közönség szerint a videóid hasznosak, és ha ezek a videók releváns kulcsszavakat tartalmaznak.
Győződjön meg róla, hogy nyilvánosságra hozza profiljait. A LinkedIn és a Facebook egyaránt rendelkezik személyre szabható adatvédelmi beállításokkal: ne feledje, hogy ezeket a profilokat a termékek reklámozására hozza létre, és azt akarja, hogy minél több ember látja az Ön oldalait. Blokkolhatja az egyes felhasználókat, ha problémái vannak.
Az egyik napról a másikra nem lesz eredmény. Időbe telik és erőfeszítéseket igényel a vízvezeték szerelő és a belsőépítész közösségi médiában történő életképes bevételi forrás létrehozása. A sikeres Facebook vagy Twitter kampány felépítéséhez először be kell vonnia a követők kritikus tömegét. Minden szervezett marketing kampány során mindig tudatja az embereket a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média webhelyeivel.
Ha online jelenléte bármilyen blogot tartalmaz, feltétlenül frissítse a Facebook oldalát azonnal a blog frissítése után. Ez felhívhatja a Facebook-felhasználókat az Ön blogjára vagy webhelyére, és nem hagy késést a blogbejegyzés és a figyelem felhívása között. Amint egy blogbejegyzést közzétesz, az elöregedni kezd, tehát a Facebookon való megjelenés azonnal kihasználja a friss és releváns tartalmat.
Ebben a cikkben megvitattuk az időgazdálkodás fontosságát a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi médiában történő marketing során. Bizonyos hasznos időmegtakarítási tippeket is nyújtottunk. Ezeket a tippeket hatékonyan használhatja annak biztosítására, hogy megfelelő időt töltsön vállalkozása marketingjével a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média webhelyein.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.